Czy Twój zespół dba o pozytywne relacje z pacjentem?
Recepcja medyczna odgrywa ogromną rolę w procesie komunikacji na linii pacjent - placówka. Dlaczego?
Na całokształt doświadczeń pacjenta (tzw. patient experience) wpływają wszystkie sytuacje, w których ma on styczność z placówką i jej pracownikami. Mając świadomość co i jak można zrobić, zyskujesz szansę na skuteczną komunikację z pacjentem.
O tym właśnie rozmawialiśmy w webinarze, który odbył się 17 lutego o 14:00.
Poprowadzili go eksperci ZnanyLekarz Phone - Aleksandra Dobrzyńska oraz Adrian Augustyniak.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania!
Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak skutecznie komunikować się z pacjentami? Przeczytaj artykuły:
Komunikacja z pacjentem: telefoniczna rejestracja pacjenta (a patient experience)
Telefoniczna rejestracja pacjenta to klucz do sukcesu w budowaniu patient experience i rozwoju placówki. Zobacz jak robić to efektywnie. >>
Poznaj funkcjonalności systemu ZnanyLekarz Phone