Jak zarządzać recepcją, by przynosiła placówce zysk?

Podczas szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Czy mierzenie ruchu telefonicznego w placówce ma sens?
  • Dlaczego warto kontrolować jakość rozmów telefonicznych z pacjentami?
  • Jakie nowoczesne narzędzia pomagają na co dzień zarządzać pracą recepcji?
calendar-icon
Nowe terminy
już wkrótce!
Szkolenie poprowadzi:
A. Smolinska
Anna Smolińska
ekspert serwisu ZnanyLekarz w zakresie szkoleń i wsparcia klienta. Posiada 10-letnie doświadczenie w pracy z obsługą pacjenta w dużym centrum medycznym jako konsultant i manager

szczegółowa instrukcja

Konsultacje online, czyli jak uchronić się przed stratami w czasie epidemii

Konsultacje online to wygodne i bezpieczne narzędzie, które pozwoli prowadzić wizyty w dowolnym miejscu i czasie.

calendar-icon
Nowe terminy już wkrótce
Szkolenie poprowadzi:
avatar Margaret
Małgorzata Gala
Ekspert serwisu ZnanyLekarz

szczegółowa instrukcja

Marketing placówki medycznej w praktyce

  • Strona WWW placówki
  • Przewodnik po Google Ads
  • Potencjał mediów społecznościowych
  • Efektywne działania content marketingowe
  • Marketingowy potencjał serwisu ZnanyLekarz.pl
  • Pytania od Uczestników
calendar-icon
Nowe terminy już wkrótce!
Szkolenie poprowadzi:
Sylwia Zdrowak
Sylwia Zdrowak
Product Owner

Product Owner w serwisie ZnanyLekarz.pl, specjalistka w zakresie marketingu, ekspert w zespole zajmującym się pozyskiwaniem użytkowników.

szczegółowa instrukcja

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!