home


ZnanyLekarz.pl pod lupą - historia Klienta
Gorzowskie Centrum Medyczne Medi-Raj

Gorzowskie Centrum Medyczne Medi-Raj to wielospecjalistyczna placówka, zatrudniająca ponad 20 lekarzy. Działa od 4 lat, od ponad roku współpracuje ze ZnanyLekarz.pl. Zapytaliśmy Pana Krzysztofa Kubackiego, odpowiedzialnego w Medi-Raj za marketing, dlaczego zdecydował się promować placówkę w naszym serwisie i jaki miało to wpływ na realizację celów marketingowych.

MR2_niskie.png


Jakie są najważniejsze cele i wyzwania stojące przed Państwa placówką?

Medi-Raj jest już bardzo dobrze znaną placówką medyczną. Naszym wyróżnikiem są kompleksowość usług oraz innowacyjność, również w obszarze marketingu. Główne zadanie marketingowe polega na wykorzystaniu w 100% wszystkich możliwości, jakimi obecnie dysponuje placówka, oraz na promocji nowych przedsięwzięć medycznych. Naszą strategią jest również wyznaczanie standardów i bycie liderem innowacyjności na rynku usług medycznych.

Obecnie intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem z zakresu telemedycyny. Chodzi o  telediagnostykę, telerehabilitację i leczenie na odległość. To rewolucyjne rozwiązanie rozwijane będzie pod nowych brandem "Doctor Smart".


Co skłoniło Państwa do rozpoczęcia współpracy ze ZnanyLekarz.pl?

Z racji wykonywanej wcześniej pracy byłem bardzo dobrze zorientowany w rynku marketingu internetowego. Znałem liczbę użytkowników ZnanyLekarz.pl dzięki badaniom Megapanel PBI/Gemius, dodatkowo zebrałem opinie od osób, które już korzystały z serwisu jako pacjenci, oraz od paru lekarzy. 

Nie miałem wątpliwości, że warto skorzystać z usług ZnanyLekarz.pl. Decyzję podjął zarząd po rekomendacji z mojej strony i przedstawieniu wszelkich twardych danych, jakimi dysponowałem. Istotne znaczenie miała również wysoka pozycja ZnanyLekarz.pl w wynikach wyszukiwania Google na interesujące nas frazy.


Jak przebiegało wdrożenie Pakietu Premium ZnanyLekarz.pl w Państwa placówce?

Wdrożenie nastąpiło bardzo szybko i bez problemów. Zawsze podkreślam duże zaangażowanie pracowników serwisu ZnanyLekarz.pl, z którymi mam stały kontakt i wiem, że mogę liczyć zawsze na ich pomoc i poradę. Efekty, czyli umówione wizyty, były widoczne bardzo szybko. 


"Od momentu uruchomienia Pakietu Premium liczba odwiedzin profili lekarzy niemal się podwoiła, a do wybranych lekarzy za pośrednictwem portalu umówiło się już ponad 200 pacjentów."




Jakie cele udało się zrealizować dzięki promocji w ZnanyLekarz.pl?

Głównym celem było zapełnienie terminarzy naszych specjalistów w 100%. W większości przypadków cel został osiągnięty, a nawet przekroczony. Kilku specjalistów zwiększyło licznę dni, w których przyjmują w Medi-Raju. Obecność na ZnanyLekarz.pl miała w tym spory udział. 

Od momentu uruchomienia Pakietu Premium liczba odwiedzin profili lekarzy niemal się podwoiła, a do wybranych lekarzy za pośrednictwem portalu umówiło się już ponad 200 pacjentów. W wybranych przypadkach mieliśmy między 20% a 30% umówionych wizyt ze ZnanyLekarz.pl. 

Na pewno oszczędzamy na pozycjonowaniu i AdWords. 


Co Pan szczególnie ceni w ZnanyLekarz.pl?

Wysokie pozycjonowanie i możliwość zapoznania się z opiniami o lekarzach. Obserwuję codziennie fora, na których ludzie wciąż pytają innych o doświadczenia z lekarzami, polecenia i opinie.

 

 



Krzysztof Kubacki
- w Gorzowskim Centrum Medycznym Medi-Raj odpowiedzialny za marketing. Studiował filozofię oraz germanistykę, od wielu lat związany z branżą reklamową (m.in. dział sprzedaży w Grupie Onet.pl).
 



Gorzowskie Centrum Medyczne Medi-Raj jest placówką wielospecjalistyczną. Przyjmuje tam ponad 20 lekarzy. Są to specjaliści z Gorzowa oraz ze Szczecina, Poznania, a nawet z Łodzi. Placówka posiada dział rehabilitacji (fizykoterapia, rehabilitacja ruchowa, masaże itp.), punkt pobrań do badań laboratoryjnych, pracownię RTG, blok operacyjny i gabinet kosmetyczny. Kompleksowość usług oraz innowacyjność, również w obszarze marketingu, są wyróżnikiem placówki. Gorzowskie Centrum Medyczne Medi-Raj działa od ponad 4 lat. Jako duże centrum wynajmuje również gabinety i powierzchnie innym podmiotom.

Ze ZnanyLekarz.pl współpracuje od czerwca 2015 roku. Zobacz profil placówki w serwisie >

Zamów Pakiet Premium dla swojej placówkiZamów