ZnanyLekarz.pl pod lupą - historia Klienta
Help-Medical

Poradnia Help-Medical z Warszawy oferuje usługi psychologa, psychiatry i dietetyka. Charakteryzuje ją indywidualne podejście i najwyższa troska o pacjenta, co znajduje odzwierciedlenie w szczególnej dbałości o dostępność specjalistów. Placówka powstała w 2014 roku i od początku swojej działalności współpracuje ze ZnanyLekarz.pl. Pani Lena Antosiak-Basta, współzałożyciel (wraz z mężem Piotrem Bastą) oraz kierownik poradni, opowiada, dlaczego promocja w serwisie była naturalnym wyborem i jak funkcjonalności Pakietu Premium wspierają codzienną pracę placówki.

HM2_niskie.png


Jakie są najważniejsze cele i wyzwania Pani jako osoby zarządzającej placówką?

Osobiście, najważniejszym wyzwaniem było dla mnie stworzenie miejsca przyjaznego pacjentowi, gdzie nie spotka się on z niemiłą i nieprofesjonalną obsługą, niekompetentnym i niedoświadczonym specjalistą. Miejsca, w którym poczuje się dyskretnie i bezpiecznie. Wreszcie miejsca, w którym rozpocznie się proces terapeutyczny zakończony sukcesem. Stąd tak istotny jest odpowiedni dobór zaufanych, doświadczonych i oddanych współpracowników.


Co skłoniło Państwa do rozpoczęcia współpracy ze ZnanyLekarz.pl?

Z portalem ZnanyLekarz.pl zetknęłam się kilka lat temu w swojej pracy na stanowisku kierownika prywatnego Centrum Medycznego. Już wtedy zainteresowanie umawianiem wizyt za pomocą kalendarzy on-line cieszyło się dużym powodzeniem. W dobie Internetu było dla mnie oczywistym, że w swojej Poradni również muszę udostępnić opcję umówienia się pacjentom przez Internet.

Pojawienie się Poradni Help-Medical na portalu ZnanyLekarz.pl pozwoliło na dotarcie do większej liczby klientów, szukających specjalisty w Internecie, stąd pewność, że decyzja była słuszna.


Jak przebiegało wdrożenie Pakietu Premium ZnanyLekarz.pl w Państwa placówce?

Proces wdrożeniowy przebiegł bardzo sprawnie z racji mojego wcześniejszego doświadczenia z portalem. Niemniej jednak w razie wątpliwości zawsze mogłam otrzymać pomoc od opiekuna w ZnanyLekarz.pl. Wystarczyło wysłać wiadomość e-mail z informacją o profilu działalności, specjalistach, cenach itp., a opiekun umieścił w przeciągu kilku minut informacje na stronie. 


"Niewątpliwym sukcesem współpracy ze ZnanyLekarz.pl jest większa liczba pozyskiwanych pacjentów (wzrost o 40%), zmniejszenie wydatków na działania marketingowe (30%) oraz większa dyspozycyjność pracowników recepcji."




Jak pacjenci zareagowali na możliwość umówienia wizyty za pośrednictwem ZnantLekarz.pl?

Klienci Help-Medical od samego początku chwalą sobie możliwość umówienia wizyt on-line, podkreślając, jak bardzo jest to wygodne. Na profilu Poradni widnieją aktualne terminy przyjęć, dzięki czemu w łatwy sposób można odnaleźć wolny i odpowiadający termin wizyty. Co więcej, zapominalscy uwielbiają opcję przypominania o wizycie na dzień wcześniej. Dzięki temu liczba wizyt, które nie doszły do skutku, jest niewielka.   


Jakie cele udało się zrealizować dzięki promocji w ZnanyLekarz.pl?

Niewątpliwym sukcesem współpracy ze ZnanyLekarz.pl jest większa liczba pozyskiwanych pacjentów (wzrost o 40 %), zmniejszenie wydatków na działania marketingowe (30 %) oraz większa dyspozycyjność pracowników recepcji.

 

Co szczególnie ceni Pani w ZnanyLekarz.pl?

Przypomnienie o wizycie na dzień wcześniej za pomocą SMS i możliwość umówienia wizyty on-line jest i dla mnie jednym z najlepszych aspektów. Odciąża to znacznie pracę pracowników recepcji, którzy mogą w tym czasie zająć się pacjentem przebywającym na miejscu w Poradni, nie będący tym samym rozpraszanym przez telefony.





Lena Antosiak-Basta
– jest współzałożycielem (wraz z Piotrem Bastą) oraz kierownikiem Poradni Help-Medical. Odpowiada za wszelkie działania związane z zarządzaniem, promocją, marketingiem oraz relacją z klientem. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny na kierunku zdrowie publiczne oraz dietetyka. Doświadczenie w zarządzaniu placówkami medycznymi zdobywała, pracując w warszawskich prywatnych centrach medycznych jako pracownik administracyjny, a następnie kierownik. Jako dietetyk poznała od kuchni funkcjonowanie warszawskich szpitali i potrzeby pacjentów. Bardzo ceni sobie osobisty kontakt z pacjentami, stąd często można ją spotkać za ladą recepcji Poradni.

 



O placówce:


Poradnia Help-Medical powstała w Warszawie w 2014 roku, z myślą o osobach cierpiących na wszelkiego typu zaburzenia psychiczne, dla których istotne jest otrzymanie szybkiej, profesjonalnej oraz trwałej w skutkach pomocy lekarza psychiatry, psychologa, psychoterapeuty oraz dietetyka.

Placówkę charakteryzuje indywidualne podejście do pacjenta oraz najwyższa troska o jego dobro. Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby Poradnia nie przypominała kolejnego typowego pomieszczenia medycznego, które dla wielu osób kojarzy się z chorobą. W gabinetach można poczuć się bezpiecznie przy blasku świec, w wygodnych fotelach i przy ciepłej herbacie czy kawie w otoczeniu świeżych kwiatów. Bez wątpienia taka atmosfera redukuje stres związany z wizytą oraz wpływa na przyspieszenie procesu terapeutycznego.

Mając świadomość długiego oczekiwania na wizytę do specjalisty w ramach NFZ, placówka świadczy usługi wyłącznie w sektorze prywatnym, dzięki czemu terminy w poradni do specjalisty można uzyskać z dnia na dzień. Przygotowano również dla klientów atrakcyjną ofertę „Pakietów Terapeutycznych”, dzięki czemu pojedyncza wizyta jest być może najtańszą na warszawskim rynku. Osoby potrzebujące pilnego leczenia, ale mające problemy finansowe, również mogą zgłosić się do Poradni. Nikt nie zostanie pozostawiony w potrzebie bez pomocy.

Z portalem Znanylekarz.pl placówka związana od pierwszego dnia istnienia Poradni. Celem placówki jest to, aby jak największa liczba osób poznała Poradnię i otrzymała najlepszą pomoc lekarską i psychologiczną. Zobacz profil placówki w ZnanyLekarz.pl >

Zamów Pakiet Premium dla swojej placówkiZamów